Zvýšenie tržieb spoločnosti rozšírením produktového portfólia

Odvetvie: Výroba bytových doplnkov

Východisková situácia

Firma je zabehnutou a poznateľnou značkou v segmente sedacích vakov a zároveň jednotkou na slovenskom trhu. Dosiahli to, o čom veľa marketérov sníva – stali sa synonymom pre kategóriu. Takýto pohľad na značku sa však diametrálne mení, keď stojíte pred otázkou expanzie a rozširovania produktového portfólia. Bolo potrebné pripraviť stratégiu rastu, ktorá bude predovšetkým založená na predaji nových produktov a penetrácii nových segmentov.

Riešenie

• realizovali sme analýzu trhu a dát a ponorili sme sa do trhu
• pomenovali sme trendy a navrhli možné produkty na schválenie
• vypracovali sme produktovú stratégiu podľa cieľových skupín
• určili sme strategickú profiláciu
• pripravili sme akčný plán s presným plánom krokov na zavedenie
• implementovali sme navrhnuté riešenia
• zaviedli sme pravidelný finančný reporting pre sledovanie výnosnosti jednotlivých streamov tržieb

Počas celej implementácie sme fungovali ako partner pre všetky kľúčové oddelenia firmy – marketing, obchod aj pre samotného majiteľa.”
Michal Mackov
STRATÉGIA TRHU, ZNAČIEK, PRODUKTOV A KOMUNIKÁCIE

Výsledok

Na trh sme priniesli jedinečné riešenie v podobe ľahkého a dizajnového sedenia pre moderné kancelárie. Za 10 minút ho dokáže ktokoľvek zmeniť akokoľvek potrebuje, pretože je o 50% ľahšie ako bežný nábytok.
9
Zamestnancov
880 tis.
Ročný obraT
Západné Slovensko
Lokalita
6 mesiacov
Doba realizácie
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™