Zvýšenie tržieb spoločnosti rozšírením produktového portfólia
Odvetvie: Výroba bytových doplnkov
Východisková situácia
Firma je zabehnutou a poznateľnou značkou v segmente sedacích vakov a zároveň jednotkou
na slovenskom trhu. Dosiahli to, o čom veľa marketérov sníva – stali sa synonymom pre kategóriu. Takýto pohľad na značku sa však diametrálne mení, keď stojíte pred otázkou expanzie a rozširovania produktového portfólia. Bolo potrebné pripraviť stratégiu rastu, ktorá bude predovšetkým založená na predaji nových produktov a penetrácii nových segmentov.
Riešenie
• realizovali sme analýzu trhu a dát a ponorili sme sa do trhu
• pomenovali sme trendy a navrhli možné produkty na schválenie
• vypracovali sme produktovú stratégiu podľa cieľových skupín
• určili sme strategickú profiláciu
• pripravili sme akčný plán s presným plánom krokov na zavedenie
• implementovali sme navrhnuté riešenia
• zaviedli sme pravidelný finančný reporting pre sledovanie výnosnosti jednotlivých streamov tržieb
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™