Novátorský produkt na konzervatívnom trhu
Odvetvie: Stavebníctvo
Východisková situácia
Slovenská pobočka globálnej spoločnosti má silné postavenie v celej skupine. Oslovili nás s požiadavkou na definovanie marketingovej stratégie pre spustenie predaja novátorského stavebného nosníka, ktorý nahrádza klasické stavebné postupy, zrýchľuje výstavbu, zväčšuje úžitkovú plochu a zjednodušuje celý proces stavby. Potrebovali praktický návod, ako má inovatívna globálna spoločnosť komunikovať v lokálnom segmente stavebníctva, ktorý sa novinkám skôr vyhýba - aké konkrétne aktivity a pri akom rozpočte realizovať. Rovnako aj to, ako nastaviť funkčné marketingové oddelenie.
Riešenie
• cez prieskum trendov v stavebníctve sme poskytli pohľad na trh a zákazníkov
• vytvorili sme štruktúru cieľových skupín segmentu, ich bariéry a motivátory
• nastavili sme kľúčovú odlišnosť a komunikáciu
• vypracovali sme komunikačnú stratégiu pre rôzne cieľové skupiny projektanti, architekti, statici, developeri
• zostavili sme prehľadný plán marketingových aktivít aj s odporúčaným rozpočtom
• nastavili sme chod marketingového oddelenia
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™