Novátorský produkt na konzervatívnom trhu

Odvetvie: Stavebníctvo

Východisková situácia

Slovenská pobočka globálnej spoločnosti má silné postavenie v celej skupine. Oslovili nás s požiadavkou na definovanie marketingovej stratégie pre spustenie predaja novátorského stavebného nosníka, ktorý nahrádza klasické stavebné postupy, zrýchľuje výstavbu, zväčšuje úžitkovú plochu a zjednodušuje celý proces stavby. Potrebovali praktický návod, ako má inovatívna globálna spoločnosť komunikovať v lokálnom segmente stavebníctva, ktorý sa novinkám skôr vyhýba - aké konkrétne aktivity a pri akom rozpočte realizovať. Rovnako aj to, ako nastaviť funkčné marketingové oddelenie.

Riešenie

• cez prieskum trendov v stavebníctve sme poskytli pohľad na trh a zákazníkov
• vytvorili sme štruktúru cieľových skupín segmentu, ich bariéry a motivátory
• nastavili sme kľúčovú odlišnosť a komunikáciu
• vypracovali sme komunikačnú stratégiu pre rôzne cieľové skupiny projektanti, architekti, statici, developeri
• zostavili sme prehľadný plán marketingových aktivít aj s odporúčaným rozpočtom
• nastavili sme chod marketingového oddelenia

Klientovi sme pripravili aj konkrétne ukážky komunikácie konkrétnych odlišností v rôznych mediatypoch, aby si celú stratégiu vedel predstaviť v praktickom živote.”
Michal Mackov
STRATÉGIA TRHU, ZNAČIEK, PRODUKTOV A KOMUNIKÁCIE

Výsledok

Definovali sme biznisové „pravidlá hry“, ktoré je nutné rešpektovať v marketingovej komunikácii, ak má byť marketing reálne motorom naplnenia definovanej ambície. Klient dostal praktický a ihneď implementovateľný marketingový plán.
280
Zamestnancov
55 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko
Lokalita
3 mediate
Doba realizácie
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™