Krízový manažment a zavedenie štandardných nástrojov riadenia

Odvetvie: Veľkoobchod a služby v oblasti interiérového zariadenia

Východisková situácia

Majiteľ sa ocitol v situácii, ke odišli z firmy kľúčoví zamestnanci a komunikačne a obchodne škodili firme. Jeden z nich založil priamu konkurenciu. Majiteľ preto musel nájsť cestu, ako situáciu ustáť a naďalej fungovať na trhu.

Riešenie

• analyzovali sme stav firmy a stanovili kroky na jeho zvládnutie
• realizovali sme analýzu personálu a stabilizáciu tímu
• pomohli sme zvládnuť stav u nosných dodávateľov a zazmluvniť dlhodobú spoluprácu
• spísali sme základnú stratégiu firmy a obchodu
• spracovali sme novú organizačnú štruktúru zodpovedajúcu novej firemnej stratégii
• spísali sme všetky hlavné produkčné a podporné toky firmy
• zaviedli sme finančné riadenie a kontrolu cash flow
• spracovali sme úplné popisy pracovných pozícií s ich jasným výsledkom práce – produktom
• zaviedli sme merania výsledkov práce (produktov) jednotlivých pracovníkov a oddelení firmy
• spísali sme plány pre jednotlivé piliere produkcie
• nastavili sme systém tvorby a archivácie Dokumentov (smernice, metodické materiály…)

Majiteľ získal novú energiu do podnikania a plne realizuje svoje vízie a projekty, za podpory skvele fungujúceho tímu.“
Michal Kukula
ROZVOJ FIRIEM A FINANCOVANIE PROJEKTOV

Výsledok

Stabilizovaná, zorganizovaná firma s nárastom produkcie cca o 300% za 3 roky, ktorá vytvorila priestor majiteľovi pre ďalšiu expanziu na zahraničné trhy.
28
Zamestnancov
3,8 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko
Lokalita
2 roky
Doba realizácie
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™