Ziskovosť produktového portfólia

Naše analytické a poradenské služby pomohli vyrásť 
viac ako 100 firmám na celom Slovensku.

Vytvorenie nového produktu – energetický monitoring

Východisková situácia
Klient hľadal možnosti zvýšenie tržieb a ziskovosti.
Zobraziť riešenie
18
Zamestnancov
1,4 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko

Nastavenie biznis modelu pre domov sociálnych služieb a hospic

Východisková situácia
Klient mal záujem o diverzifikáciu svojich aktivít a rozhodol sa pre realizáciu výstavby a prevádzky zariadenia pre seniorov. Našou úlohou bolo vyhodnotiť a následne upraviť biznis model, ktorý klient predložil.
Zobraziť riešenie
80
Zamestnancov
4,5 mil.
Ročný obraT
Stredné Slovensko

Zvýšenie tržieb spoločnosti rozšírením produktového portfólia

Východisková situácia
Firma je zabehnutou a poznateľnou značkou v segmente sedacích vakov a zároveň jednotkou na slovenskom trhu. Dosiahli to, o čom veľa marketérov sníva – stali sa synonymom pre kategóriu. Takýto pohľad na značku sa však diametrálne mení, keď stojíte pred otázkou expanzie a rozširovania produktového portfólia. Bolo potrebné pripraviť stratégiu rastu, ktorá bude predovšetkým založená na predaji nových produktov a penetrácii nových segmentov.
Zobraziť riešenie
9
Zamestnancov
880 tis.
Ročný obraT
Západné Slovensko

Inovačné riešenia podporujúce rast predaja

Východisková situácia
Spoločnosť zaznamenala (pod vplyvom pande- mických rokov) klesajúci trend predajov, nárast trhového podielu kvalitnej konkurencie a tvorbu nových segmentov.
Zobraziť riešenie
320
Zamestnancov
45 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko

Inovačná stratégia – digitalizácia produktov

Východisková situácia
Spoločnosť fungovala v tradičnom biznis modeli. Z materskej spoločnosti vychádzali stimuly na zmodernizovanie produktového portfólia. Do tvorby riešení bolo potrebné vniesť dátovú logiku.
Zobraziť riešenie
370
Zamestnancov
42 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko

Pri chudnutí, ale aj pri raste biznisu potrebujete stratégiu a oporu

Východisková situácia
Spoločnosť vyvinula a ponúkala na Slovensku a v Česku svoju nutričnú aplikáciu pre odborníkov na výživu. Základom aplikácie je unikátny generátor, ktorý na základe dát o klientovi umožňuje prepočítať recepty podľa zadaných vstupov a navrhnúť optimálne riešenie na mieru tomu, čo klient potrebuje. Požiadavka na spoluprácu prišla v čase, keď mala spoločnosť už niekoľko tisíc aktívnych používateľov, ale dlhodobo zápasila s nízkymi tržbami rozdelenými do rôznych streamov tržieb. Potrebovali sa rozhodnúť, či sa zamerajú na B2B alebo B2C trhy a či má význam expanzia na zahraničné trhy.
Zobraziť riešenie
10
Zamestnancov
294 tis.
Ročný obraT
Západné Slovensko

Modernizácia existujúceho produktu s cieľom zvýšenia ziskovosti

Východisková situácia
Klient vyrába sofistikované riešenie na výdaj zásielok, pre ktoré sme hľadali nové využitie s vyššou pridanou hodnotou. Naším hlavným cieľom bolo detailne analyzovať tento produkt v kontexte aktuálnych trendov v odvetví.
Zobraziť riešenie
420
Zamestnancov
30 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko