Ján Uriga
INOVÁCIE
Pôsobil ako HR manažér vo verejnej správe a medzinárodných korporáciách. Zastával expertnú rolu v štruktúrach tzv. Big Four firiem (Deloitte, PwC). Do stredoeurópskeho regiónu priniesol jedinečný spinoffconcept s názvom Experience Centre, ktorého cieľom je kombinácia technológií v službe zákazníckej skúsenosti. V súčasnosti pôsobí ako nezávislý strategický partner pre top tier organizácie v regióne CEE a vedie takmer stočlennú komunitu inovátorov popredných firiem v sieti RedButton. Externe vyučuje na viacerých univerzitách, je spoluzakladateľom projektu spájajúceho významné kapaci- ty v oblasti behaviorálnej ekonómie a členom poroty Global CX Award.
Úspešné príbehy
Ján Uriga pomohol našim klientom aj v týchto situáciách:
Stratégia tvorby a zavádzania inovácií do organizácie
Východisková situácia
Plány na vytvorenie závodu na zelenej lúke, pričom tento závod má byť v rámci skupiny technologicky najinovatívnejším.
Zobraziť riešeniePlány na vytvorenie závodu na zelenej lúke, pričom tento závod má byť v rámci skupiny technologicky najinovatívnejším.
Inovačné riešenia podporujúce rast predaja
Východisková situácia
Spoločnosť zaznamenala (pod vplyvom pande- mických rokov) klesajúci trend predajov, nárast trhového podielu kvalitnej konkurencie a tvorbu nových segmentov.
Zobraziť riešenieSpoločnosť zaznamenala (pod vplyvom pande- mických rokov) klesajúci trend predajov, nárast trhového podielu kvalitnej konkurencie a tvorbu nových segmentov.
Inovačná stratégia – digitalizácia produktov
Východisková situácia
Spoločnosť fungovala v tradičnom biznis modeli. Z materskej spoločnosti vychádzali stimuly na zmodernizovanie produktového portfólia. Do tvorby riešení bolo potrebné vniesť dátovú logiku.
Zobraziť riešenieSpoločnosť fungovala v tradičnom biznis modeli. Z materskej spoločnosti vychádzali stimuly na zmodernizovanie produktového portfólia. Do tvorby riešení bolo potrebné vniesť dátovú logiku.
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™