Kontraktácia nového informačného systému na plánovanie logistiky

Odvetvie: Logistika a služby

Východisková situácia

Prevádzkovateľ systému zberu obalov mal záujem o dodanie informačného systému na plánovanie logistiky, skladového hospodárstva, monitorovania balíkov, on-line prepojenia systému so zbernými automatmi a zbernými prevádzkami a prepojenia s internými systémami spoločnosti. Bolo potrebné vytvoriť riešenia na mieru, keďže na trhu neboli dostupné vhodné „ready made“ riešenia. Dodávateľ systému mal k dispozícii časť systému použiteľnú pre účely klienta a zároveň musel značnú časť systému vytvoriť podľa jeho požiadaviek. Klient potreboval s dodávateľom uzatvoriť zmluvu o dielo, na základe ktorej by došlo k zhotoveniu, dodaniu a nasadeniu informačného systému tak, aby boli pokryté autorské práva k informačnému systému, boli nastavené mechanizmy na prechod k inému dodávateľovi a zabránenie vendor lock-in, zabezpečené riadne a včasné plnenie a vynucovanie plnenia zo strany dodávateľa. Pre zabezpečenie servisu, podpory a rozvoja informačného systému potreboval klient zaviazať dodávateľa formou servisnej zmluvy, kde časť služieb poskytovali iné subjekty ako sám dodávateľ, pričom bolo potrebné pokryť možnosti prechodu na iného poskytovateľa služieb a zabezpečenie kontinuity poskytovania služieb. Klient zároveň potreboval dodať časť hardvéru na zaznamenávanie prijatých balíkov, na servis dodaného hardvéru, ktoré bolo potrebné náležite pokryť zmluvami.

Riešenie

• pripravili sme komplexnú zmluvnú dokumentáciu pokrývajúcu dodávku informačného systému, príslušného hardvéru a zabezpečenie poskytovania súvisiacich služieb – podpora, servis a rozvoj k informačnému systému aj k hardvéru
• viedli sme predzmluvné rokovania a vyjednávania podmienok zmlúv, vrátane podmienok o znížení cien jednotlivých plnení
• poskytli sme dohľad nad plnením zmlúv a vynucovanie plnenia v súlade so zmluvami

Komplexné riešenie dodávky softvéru a hardvéru a poskytnutie súvisiacich služieb s vysokou pridanou hodnotou pre klienta, vrátane vyrokovania zníženia cien.“
Štěpán Štarha
PRÁVO DUŠEVNÉHO A PRIEMYSELNÉHO VLASTNÍCTVA

Výsledok

Klientovi bol riadne a včas dodaný informačný systém, ku ktorému má široké oprávnenia a možnosť dispozície a prechodu na iného poskytovateľa služieb (vyhnutie sa vendor lock-in). K informačnému systému sú poskytované služby podpory a servisu a nastavené podmienky rozvoja systému tak, aby klient mohol systém nerušene užívať. Hardvér bol dodaný riadne a včas a sú k nemu poskytované servisné služby.
50
Zamestnancov
60 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko
Lokalita
12 mesiacov
Doba realizácie
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™