Vytvorenie nového produktu – energetický monitoring

Odvetvie: IT a elektrotechnika

Východisková situácia

Klient hľadal možnosti zvýšenie tržieb a ziskovosti.

Riešenie

• analyzovali sme produktové portfólio klienta s cieľom zistiť, ktoré produkty a služby tvoria aký zisk, keďže takto podrobné sledovanie nákladov a výnosov klient doteraz nerealizoval
• s novým produktom sme sa zamerali na vytvorenie komplexného manažérskeho nástroja, ktorý umožňuje efektívnu optimalizáciu energetických odberov v reálnom čase
• do návrhu sme zahrnuli možnosť vykonávať podrobné energetické audity, ktoré pomáhajú identifikovať oblasti s potenciálnymi úsporami a zlepšeniami

Zvýšený zisk znamená spokojného klienta”
Martin Korbel
ŠTRUKTÚROVANIE FINANCOVANIA, ÚVEROVÝ MANAŽMENT A EKONOMICKÝ AUDIT PODNIKOV

Výsledok

Zvýšenie tržieb a ziskovosti celej firmy. Zároveň nový produkt poskytuje robustné funkcie pre generovanie prehľadných reportov a analytických údajov, čo umožňuje manažérom získať dôležité informácie o využívaní energie a prijímať informované rozhodnutia, s cieľom optimalizovať energetickú efektívnosť a znížiť náklady.
18
Zamestnancov
1,4 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko
Lokalita
3 mediate
Doba realizácie
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™