Mapovanie procesov a digitalizácia workflow

Odvetvie: Spracovanie odpadu

Východisková situácia

Riadenie bežných prevádzkových činností zaberalo členom manažmentu priveľa času, strácal sa prehľad o stave úloh. Zamestnanci boli plne vyťažení a nedokázali plniť termíny stanovených úloh.

Riešenie

• prehľadne sme popísali činnosti a procesy vo firme
• pripravili sme jednoznačné rozdelenie zodpovedností a určenie právomocí zamestnancov
• vytvorili sme evidenciu všetkých úloh na jednom mieste
• zaviedli sme priebežné sledovanie plnenia úloh
• spracovali sme návrh plánovania kapacity a prioritizácie úloh
• definovali sme požiadavky pre informačný systém

Byť zaneprázdnený neznamená automaticky byť produktívny.“
Miloš Tomka
OPTIMALIZÁCIA PROCESOV A SYSTÉMU RIADENIA, RIADENIE RIZÍK A PROJEKTOVÝ MANAŽMENT

Výsledok

Vďaka popísaným procesom je jasne pridelená zodpovednosť a definovaný priebeh riešenia interných aj zákazníckych požiadaviek. Implementoval sa informačný systém, ktorý sleduje a usmerňuje priebeh plnenia požiadaviek. Reporting poskytuje spoľahlivé informácie pre plánovanie kapacít a rozhodovanie.
160
Zamestnancov
15 mil.
Ročný obraT
Západné Slovensko
Lokalita
6 mesiacov
Doba realizácie
Chcete odhaliť riziká a príležitosti rozvoja vašej firmy?
Vypočítať Skóre rozvoja™